Endesa segueix cobrant a persones que s’han donat de baixa

No Comment

Endesa continua cobrant factures a persones que s’han donat de baixa. Aquest és el cas, com a mínim, d’acord amb la informació rebuda a Malarrassa, i com mostra la documentació, d’una veïna de la ciutat que, ahir, dia 19 d’abril, va rebre notificació de cobrament d’una factura més d’Endesa, quan fa dos mesos ja que es va donar de baixa. Una baixa que el propi Director de Mercat Residencial i Negocis, senyor Josep Trabado Farré, confirmava a la citada veïna mitjançant una notificació amb data del 15 de febrer del 2017.

Endesa confirma la baixa amb el febrer de 2017 Endesa confirma la baixa amb el febrer de 2017

Quina va ser la sorpresa, llavors, en rebre una nova factura de l’empresa que ja imaginava no haver de veure més! Tot i voler pensar que devia ser un error, com efectivament no podia ser d’altra forma, avui dijous 20 d’abril, la dita veïna s’ha apropat fins l’oficina d’atenció al públic de la dita empresa. El resultat: una alegria i molta mala llet. Alegria perquè ha estat informada que no correspon aquesta factura, i perquè la persona que l’ha atès li ha assegurat que li retornaran els diners. Mala llet perquè, d’acord amb la informació rebuda, el fet en qüestió no és res de nou.

botomalarrassa

L’error o trampa, segons com es miri, resulta del fet que en contractar el subministrament, que el client imagina un servei només, tot d’una vegada, en realitat està contractant, com és el cas, no només el subministrament sinó també, dintre del mateix paquet i sota en la mateixa factura amb capçalera d’Endesa, un suposat servei de manteniment o control que respon al nom de «Servei OKGas». La cosa, error o trampa, funciona de tal manera que, aparentment, encara i que el subministrament hagi estat donat de baixa, el control o manteniment, ara ja de no res (serà que abans era un servei real?), continua funcionant, el cobrament, clar.

Factura amb cobrant suposat servei entre març i abril, dos mesos després de la fin del contracte. Factura amb cobrant suposat servei entre març i abril, dos mesos després de la fin del contracte.

En aquest cas, sembla que tot està aclarit i en vies de solució. Clar que la senyora s’ha vist obligada a perdre el seu temps i tranquil·litat per anar fins l’oficina, i ara ha d’esperar que li tornin els diners ja cobrats. El problema, tanmateix, és que les empreses de subministrament d’energia fa molt temps que són un greu problema en aquest país, com tothom sap i pateix. Aquesta mateixa veïna, ha estat víctima anteriorment, per dir-ho suau, de tracte agressiu per part d’una altra subministradora, Iberdrola (de la qual la sindicatura de greuges de Terrassa havia rebut moltes queixes i denúncies).

Related Articles

Deixa un comentari