[Terrassa Cooperativa] Formació: “Màrqueting amb perspectiva social”

No Comment

Dijous 23 de novembre de 10:00 a 14:00 a l’Edifici del Vapor Gran la Terrassa Cooperativa oferirà el tercer curs de quatre  hores totalment gratuït amb la col·laboració de Federació de Cooperatives de Treball.

L’objectiu és donar eines per aconseguir captar i fidelitzar clients i millorar el posicionament al mercat des de els valor de l’economia social

A partir d’una estructura clàssica de Pla de Màrqueting, es presenten accions específiques en àmbits com les oportunitats de mercat, el posicionament de producte i el públic objectiu, així com les polítiques de producte o servei i preus, de distribució i relació amb clients i de comunicació, perquè les cooperatives puguin planificar la seva incidència al mercat amb èxit.

Està dirigit a persones emprenedores i entitats que ja han iniciat el seu projecte d’emprenedoria col·lectiva. I s’emmarca dins de la programació de la 3a edició de la Terrassa Cooperativa.

Contingut:

  • Oportunitats de mercat
  • Posicionament del producte
  • Públic objectiu
  • Polítiques de producte o servei
  • Politiques de distribució
  • Relació amb el clients i clientes
  • Comunicació

Per poder realitzar la formació cal inscriure’s a la web http://www.terrassa.cat/terrassacooperativa o directament a través de l’enllaç https://aoberta.terrassa.cat/tramits/ferTramit.jsp?id=7860

Related Articles

Deixa un comentari