La cervesa artesana local surt al carrer el proper 7 d’abril

No Comment
Marina Gómez, Meritxell Closa i Xavi Perich, en la presentació de la III Mostra de Cervesa Artesana de Terrassa, al Cafè Bar dels Amics de les Arts.

La cervesa artesana local i de proximitat, un producte que compta amb cada cop més adeptes, inundarà la plaça del Progrés el proper 7 d’abril, en la que serà la III Mostra de Cervesa Artesana de Terrassa. Aquesta mostra pretén donar a conèixer conèixer productors de cervesa artesana a nivell local i de l’entorn. 

Els organitzadors de l’esdeveniment són l’Espai Gastronòmic Terrassenc i Cerveses La Resclosa, que van presentar la mostra el passat divendres al bar dels Amics de les Arts. Enguany, hi participen sis productores de cervesa artesana: a més de La Resclosa, Cervesa La Mola i Cervesa Simanya -totes tres de Terrassa-, en aquesta edició han estat convidades la Florestina de La Floresta, Anti-Patiks d’Ullastrell, i La Calavera de Ripoll.

A la vegada, es podran degustar productes gastronòmics de proximitat d’àmplia varietat, de la mà d’altres productores de proximitat, com ara Formatges Can Pujol, Els Traginers (pizzes), El Violetero gourmet (cuina mexicana), Capibara (creps vegans) o Las Delicias (empanadilles). També hi haurà la presència de Tres Turons, un viver dedicat a les plantes autòctones i al llúpul.

Proximitat i treball associatiu

Des de les 11 del matí fins a les 23h de la nit, hi haurà activitats infantils, xocolatada, scooterada amb la presència de l’entitat local Soul Vespa, i seguidament la inauguració de la mostra cervesera. La jornada es completarà amb actuacions de djs i concerts, a càrrec de La Carmela, així com sortejos de productes. I per suposat, la possibilitat de consumir diversitat de cervesa artesana. S’oferiran gots de vidre, al preu de 1,5 euros no retornables, que serviran per consumir les diferents cerveses participants. Per això, “els preus mínims de les cerveses, també seran populars”.

Des de l’organització s’espera una afluència massiva, com en les dues anteriors edicions, tot procurant que les reserves no s’exhaureixin abans de temps, i que no es generin les grans cues que ja es van viure sobretot en la primer edició -l’any passat va ploure durant gran part de la jornada-. Com diuen els promotors, “no pretenem guanyar diners, a banda de promoure aquest producte de proximitat, cooperem amb altres productores, i treballem amb associacions i col·lectius locals per enfortir la xarxa”.

Miquel Gordillo

Related Articles

Deixa un comentari