Inauguració a Terrassa de la nova oficina de Caixa d’Enginyers, cooperativa de crèdit i serveis financers

No Comment

Amb aquest nou centre d’atenció personalitzada, Caixa d’Enginyers donarà servei a més de 10.000 socis de la comarca del Vallès Occidental

L’acte ha comptat amb la presència de Núria Marín, tinenta d’Alcalde de l’àrea de promoció econòmica i projecció de la ciutat de l’Ajuntament de Terrassa, i Jennifer Ramírez, regidora de Presidència, a més de Félix Masjuan, president de Caixa d’Enginyers, i de Joan Cavallé, director general de l’Entitat cooperativa

D’esquerra a dreta: Jennifer Ramírez, regidora de Presidència; Félix Masjuan, president de Caixa d’Enginyers;  Núria Marín, tinenta d’Alcalde de l’àrea de promoció econòmica i projecció de la ciutat; Joan Cavallé, director general de Caixa d’Enginyers;  i Alex Giménez, director de l’oficina. Foto: Caixa Enginyers

Caixa d’Enginyers, cooperativa de crèdit i serveis financers i asseguradors, ha inaugurat avui la seva nova oficina Avant a Terrassa (Barcelona), fruit de la seva aposta per la proximitat. L’acte ha comptat amb la presència de la Núria Marín, tinenta d’Alcalde de l’àrea de promoció econòmica i projecció de la ciutat, Jennifer Ramírez, regidora de Presidència, Félix Masjuan, president de Caixa d’Enginyers, i Joan Cavallé, director general de Caixa d’Enginyers, així com amb la presència de diverses personalitats del món empresarial, acadèmic i social de la zona.

Amb aquesta nova seu, situada en el Passeig del Comte d’Ègara número 1, la cooperativa de crèdit reafirma la seva aposta per la proximitat,  amb l’objectiu de millorar l’atenció personal dels més de 10.000 socis que té a la comarca del Vallès Occidental.

Félix Masjuan ha comentat durant la inauguració: “Gràcies a la confiança que els nostres socis i sòcies han dipositat en nosaltres, hem incrementat pràcticament un 47% la nostra base social. Concretament a Terrassa hem registrat un augment de més del 136% en el nombre de socis i sòcies, una xifra rècord que demostra el potencial i les ganes de créixer que té aquesta ciutat”.

Per la seva part, Joan Cavallé ha explicat: “En un moment com l’actual, a Caixa d’Enginyers creiem que és important continuar creixent, innovant i oferint al soci i al teixit empresarial, tan important en la zona, un assessorament especialitzat i proper que els permeti continuar amb la seva activitat i també innovar”.

La Núria Marín ha comentat que: “En un moment de transformació del sector de la banca, és una molt bona notícia que s’obri a la nostra ciutat una nova oficina d’una entitat compromesa amb les polítiques socials tant necessàries avui dia”.

Sobre el Grup Caixa d’Enginyers

El Grup Caixa d’Enginyers és un grup cooperatiu de crèdit i serveis financers i asseguradors adreçat a professionals i empreses de tot el territori espanyol, ja siguin del sector de l’enginyeria o d’altres àmbits, que desenvolupa un model de banca propi, -els clients són alhora socis-, i sostenible. A més de ser solvent, transparent i rigorosa, Caixa d’Enginyers és una Entitat cooperativa propera, compromesa, amb una clara vocació de servei personalitzat i amb la missió de generar valor compartit més enllà del component financer. 

La sostenibilitat és un dels eixos vertebradors del Grup, visible en tots els seus àmbits d’actuació més enllà dels projectes de Responsabilitat Social Corporativa.  En aquest sentit, a més de ser una entitat neutra en carboni o estar adherida al Pacte Mundial de les Nacions Unides, l’Entitat és innovadora en l’oferta de productes i serveis responsables, com el CdE ODS Impact ISR, FI, el primer fons d’una gestora nacional on els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i la seva mesura determinen la política d’inversió del fons.

Caixa d’Enginyers aposta per la digitalització i, paral·lelament, per un model de proximitat que contempla l’atenció i l’assessorament personalitzat a través d’oficines -l’Entitat compta ja amb un total de 32 oficines-. Per a potenciar aquest ADN digital i proper i una atenció personalitzada integral, l’Entitat ha implantat des de 2019 la gestió del servei als socis amb metodologia ‘agile’, una nova forma de treballar flexible que permet als gerents una atenció digital que complementa la tradicional presencial.

Related Articles

Deixa un comentari