Àvids d’anotar-se punts i recuperar terrenys i suport, des del PSC local s’han apressat a anar-hi a Can Boada i fer-se la foto amb el fons de la vista dels terrenys on podria aixecar-se la somniada i promesa estació de Renfe que, eventualment, aproximaria el transport públic sobre raïls a la població d’aquesta part de la ciutat: La Maurina i Districte 4. La mare del corder, o sigui la partida pressupostaria que ho faria possible, podria estar inclosa en el document financer del govern espanyol pel proper any.
Sobre això, que no sembla que s’ho acabi de creure, reflexiona l’associació veïnal de Can Boada per boca (teclat en aquest cas) del seu president, Antonio Amate, que signa un escrit al perfil de facebook de l’entitat on, amb molta prudència, avisa que, «davant la notícia de l’aprovació per part del Govern centra d’una partida pressupostària de 73 milions d’euros» per a la construcció de l’esmentada estació, «la nostra associació creu arribat el moment de posar sobre la taula la moltes vegades promesa Estació», tot recordant que fa 12 anys que s’havia d’haver començat a construir, el mateix temps en què es va inaugurar l’estació de Terrassa-Est.
Amate informa que «per parlar del tema sobre el terreny on està projectada l’estació», van tenir una trobada amb els regidors del PSC Alfredo Vega i Marc Armengol. La conversa, afegeix, va incloure aspectes com la demanda de diverses ciutats del Vallès Occidental i, més enllà, del conjunt de localitats de la línia R4 de Renfe, sobre la necessària connexió amb l’aeroport del Prat.
Hi va haver acord en fer pinya perquè «totes les forces polítiques de la ciutat aprofitin la conjuntura d’aquesta partida econòmica i dels fons europeus que han d’arribar» per fer possible la realització d’aquest projecte.
Deixa un comentari