Prodis va celebrar ahir la seva segona campanya de micromecenatge, #ElRetornDeLaFurgo en un entorn festiu i familiar.
Celebració de la campanya #ElRetornDeLaFurgo a la Plaça del tint. Fotografia Ana Mesa
#ElRetornDeLaFurgo, és una campanya que es va iniciar el novembre de l’any passat amb la voluntat d’aconseguir un segon vehicle de 9 places que permeti millorar la qualitat de vida de les persones de Prodis amb paràlisis cerebral o dificultats de mobilitat. Gràcies al vehicle, aquestes persones podran sortir a fer activitats o anar des de casa a Prodis.
Tot i que fins ara s’ha aconseguit la meitat de l’objectiu, l’entitat va voler celebrar aquesta fita per donar les gràcies a totes les persones, entitats i empreses que hi han col·laborat. Com va assenyalar l’Adrian Sánchez, Regidor de Capacitats diverses i Accessibilitat, Drets Humans, Solidaritat i Cooperació Internacional, simbolitza el lema de l’entitat “ #junts som capaços#, mostrant la vessant solidària de la ciutadania de Terrassa que col·labora en projectes que fan tant per persones que ho necessiten”.
Per aquest motiu, Prodis agraí l’esforç i participació de les persones i empreses, tot mostrant la meitat rotulada de la furgoneta amb els noms i logotips dels col·laboradors, de tal manera que tots simbòlicament aniran en la furgoneta acompanyant-los cada dia, mentre que animen a la resta de persones a col·laborar per poder aconseguir l’altra meitat i així aconseguir l’objectiu.
La celebració va ser amenitzada per un grup de nois i noies que van oferir un espectacle fent referència al nom de la campanya, la clàssica saga de ciència ficció d’Star Wars. L’acte va finalitzar amb un berenar on voluntàries i voluntaris van participar.
Costat de la furgoneta rotulada. Fotografia Ana Mesa
Deixa un comentari