La mobilitat sostenible és un dels eixos principals sobre els quals es treballa en aquesta setmana, convocada a nivell d’Europa, promovent-la entre la ciutadania i facilitant la pacificació de l’espai públic per mostrar com seria una ciutat més verda, més confortable i menys contaminada. La bicicleta, en aquest sentit, és una protagonista principal.
A Terrassa, l’Associació BiciTerrassa Club (BiTer) organitza aquesta activitat:
-Dia, hora i lloc: diumenge 23 de setembre de 2018, a les 10:30h a la Plaça Nova de Terrassa.
-Recepció dels participants a partir de les 09:30h.
-A les 10:30h es donarà la sortida i els participants que ho desitgin realitzaran la “Imatge de la Bicicleta Humana”, acció que es programada a la sortida de la pedalada, que consistirà en la realització d’una imatge d’una bicicleta gegant formada pels participants, que serà fotografiada des d’un punt elevat per obtenir una fotografia d’impacte.
-La Pedalada finalitza també a la Plaça Nova (a les 12.30h, aproximadament).
-El recorregut és de 8 km.
-Activitat per a tota la família. Tots els nens i nenes participants que vinguin amb la seva bicicleta, han de poder anar en bici durant 8 quilòmetres. No hi ha grans pujades, però hi ha alguna rampa sostinguda.
-Els menors d’edat han de venir acompanyats d’un adult.
-Els participants rebran una ampolla d’aigua i una poma a l’arribada, cortesia de Caprabo.
Recepció dels participants:
–Inscripció gratuïta al punt de sortida a partir de les 9.30h.
Obsequis
- Una motxilleta commemorativa de la Setmana de la Mobilitat.
- A l’arribada regalarem una poma i una ampolleta d’aigua pels participants.
Imatge de la Bicicleta HUMANA.
- La “Imatge de la Bicicleta Humana”, es realitzarà a l’inici de la Pedalada, a partir de les 10:30h.
1 Comment
Antonio
20 setembre 2018 - 20:09Volia saber si durant la pedalada hi haurà trànsit de vehicles pels carrers per on transcorre la pedalada.